Mūsu pakalpojumi un konsultācijas kalpo kā stratēģiska navigācijas iekārta, kas palīdz vadīt uzņēmumu pretī veiksmei, rūpējoties par to, lai uzņēmuma vadība, tā darbinieki, klienti un sabiedrība saprastu cits citu un raudzītos vienā virzienā. Tas ne vienmēr ir viegls process, taču Proof komandas pieredze un mūsu rīcībā esošie instrumenti būs lielisks atbalsts Jūsu uzņēmuma ceļā pretī panākumiem un nospraustajiem biznesa mērķiem.
Lai arī reizēm sabiedrisko attiecību tēls mēdz būt liderīgs, zem šķietama viegluma slēpjas stingri nosprausti mērķi, pārdomātas stratēģijas, rūpīgi izstrādāti plāni un skaidri definēti uzdevumi. Ikkatrs mūsu komandā ir neaizvietojams profesionālis savā jomā un, strādājot kopā, mēs varam būt pārliecināti, ka sasniegsim vislabāko rezultātu klienta uzņēmuma attīstībai. Mūsu komandas spēks slēpjas profesionalitātē, atklātībā un īstā komandas garā. Un tieši tādu pašu sadarbību cenšamies veidot ar klientiem, jo atklāta un uzticības pilna saruna ir pirmais solis panākumu virzienā. Proof komandai ir paveicies – darbs ir mūsu sirdslieta, tāpēc izaicinājumi mūs nebaida, bet iedvesmo meklēt arvien jaunus risinājumus, lai sasniegtu jūsu biznesa mērķus.
SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS
Sabiedriskās attiecības ir stratēģiska saruna starp uzņēmumu un sabiedrību. Lieliski, ja kāds palīdz rast pareizo veidu, kā uzsākt un vadīt šo sarunu ar katru no sabiedrības grupām. Efektīvas mediju attiecības, gudri izstrādātas kampaņas, pārdomāti pasākumi un netradicionāli risinājumi sabiedrisko attiecību mērķu sasniegšanai iet roku rokā ar atbalstu Jūsu biznesa ieceru realizēšanai. Esam izstrādājuši stratēģijas, realizējuši plānus, konsultējuši uzņēmumu vadošos darbiniekus un investorus, kā arī ministri un premjerministri. Nodrošinām ne tikai pilnu PR pakalpojumu spektru, bet arī lielisku servisu.
MĀRKETINGA & PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS KAMPAŅAS
Proof komanda profesionāli liek lietā visus instrumentus, kas var palīdzēt sasniegt Jūsu biznesa mērķus. Maksimāli efektīvam rezultātam, sabiedrisko attiecību darbam jāstrādā tandēmā ar mārketinga aktivitātēm, tāpēc Proof komanda pārvalda un piedāvā visefektīvākos risinājumus, plānojot un realizējot veiksmīgas reklāmas un mārketinga kampaņas, veidojot ne tikai uzņēmuma tēlu, bet uzlabojot arī pārdošanas rezultātus.
EKSPORTS & INOVĀCIJAS JEB ATBALSTS START-UP UZŅĒMUMIEM
Mums apkārt ir daudz jaunu un daudzsološu uzņēmumu ar lieliskām idejām un ambīcijām, tikai jautājums – vai izdosies tās realizēt mūsdienu sīvās konkurences apstākļos? Mēs varam dot savu artavu Jūsu start-up uzņēmuma attīstībā un atpazīstamības veidošanā, jo lieliski pārzinām jauno uzņēmumu specifiku un iespējas, turklāt mums ir nenovērtējama pieredze, atbalstot šādu uzņēmumu ārvalstu tirgus iekarošanu. Mūsu klientu sarakstā ir start-upi, kas saņēmuši “Sprīdīša balvu” par eksporta attīstību, un zinām, kā palīdzēt arī citiem.
Mūsu klientu skaits un daudzveidība turpina palielināties. To tirgus mērogi tikai pierāda, cik daudzpusīgi un efektīvi mēs varam būt!
Veikalu tīkls “top!”
-Izglītojošie semināri lauksaimniekiem, kā realizēt savu produkciju veikaliem–
2014. gadā daudzi Latvijas pārtikas ražotāji cieta zaudējumus Krievijas noteiktā embargo dēļ. Tajā laikā Latvijā tika izvērstas dažādas mārketinga kampaņas ar saukļiem “Pērc vietējo!”, lai atbalstītu vietējās produkcijas ražotājus un veicinātu lielāku pārtikas produkcijas noietu pašmāju tirgū. Veikalu tīkls “top!” kā lielākais vietējais veikalu tīkls ne vien iesaistījās šajās mārketinga akcijās, bet arī praktiski centās palīdzēt pašmāju ražotājiem. Tāpēc sadarbībā ar Zemkopības ministriju (ZM) un Latvijas Lauku izglītības un konsultāciju centru (LLKC) tika organizēti reģionāli semināri, kuros izglītoja lauksaimniekus, kā realizēt savu produkciju veikaliem. Pasākuma mērķis bija veicināt labāku un efektīvāku vietējo ražotāju un veikalu tīklu sadarbību. Apmeklējot šīs apmācības, lauksaimnieki ne vien uzzināja par iespējām, kā realizēt savu’produkciju veikalos, b’t arī to, kā labāk komunicēt ar tirgotājiem, sagatavot piedāvājumu un pēc tam arī produkciju tirgošanai veikalos, kā arī to, kādas ir būtiskākās lietas, kas jāņem vērā, sadarbojoties ar veikaliem. Četru mēnešu laikā tika organizēti seši šāda veida semināri dažādos Latvijas reģionos
Rezultātā tika uzrunāti vairāki simti reālu ražotāju visos Latvijas reģionos un noslēgta virkne sadarbības līgumu par produkcijas realizēšanu veikalu tīkla “top!” tirdzniecības vietās. Šis bija gadījums, kad uzņēmums vienlaikus gan izglītoja lauksaimniekus, gan reāli palīdzēja tiem pārdot savu produkciju. Visas kampaņas laikā semināru norise tika plaši atspoguļota gan nacionālajos, gan jo īpaši reģionālajos medijos. Pavisam kopā šo izglītojošo semināru laikā bija vairāk nekā 70 publikācijas masu medijos.
Jānis Dūklavs, zemkopības ministrs: “Šādā situācijā bija ļoti svarīgi atbalstīt vietējos ražotājus un meklēt jaunas iespējas, kā lauksaimnieki var realizēt savu produkciju tirgū. Organizējot šādas apmācības kopā ar vietējo veikalu tīklu, kuram ir vairāk nekā 200 veikali visā Latvijā, mēs uzrunājām virkni vietējos ražotājus, kas turpmāk varēs savu produkciju piedāvāt veikaliem. Uzskatu, ka šādas apmācības vienlaicīgi pildīja divas nozīmīgas funkcijas: izglītoja lauksaimniekus un veicināja to sadarbību ar veikaliem, nodrošinot lielāku vietējās produkcijas noietu tirgū.”
Veikalu tīkls “top!” ir lielākais vietējais veikalu tīkls Latvijā. Tas sastāv no vairāk nekā 200 veikaliem un tā apgrozījums 2014. gadā sasniedza 207 miljonus eiro.
AirDog “Kickstarter” kampaņa
– Baltic PR awards kategorijā – International communication –
Kopsavilkums
AirDog, pasaulē pirmā bezpilota lidaparāta, kas radīts īpaši ekstrēmo sporta veidu iemūžināšanai video, Kickstarter kampaņa tika sākta 2014. gada jūnijā. Galvenie PR uzdevumi bija informēt produkta mērķauditoriju par AirDog dalību Kickstarter kampaņā un izraisīt pēc iespējas plašāku rezonansi gan vietējos, gan starptautiskajos medijos. Lielākais izaicinājums bija tas, ka kampaņa bija jāīsteno otrpus okeānam – ASV.
Publicitātes kampaņa tika iesākta divas nedēļas pirms tā tika uzsākta Kickstarter platformā ar īpaši sagatavotu “teaser” video. Nākamais solis bija kontaktu dibināšana ar atslēgas medijiem un darbs pie tā, lai iepazīstinātu viņus ar AirDog produktu un informētu par viņu dalību Kickstarter. Mediju attiecību sākuma posmā sazinājāmies ar labākajiem žurnālistiem ekstrēmo sportu un tehnoloģiju medijos.
Kampaņas laikā vairāk nekā 500 plašsaziņas līdzekļi informēja sabiedrību par AirDog dalību Kickstarter. Mums izdevās sasniegt vairāk nekā 80% atslēgas mediju un kopumā šīs aktivitātes nodrošināja galvenā uzņēmuma mērķa sasniegšanu – vien pirmajās trīs kampaņas dienās tika savākti plānotie 200 000 ASV dolāru. Kopumā, kampaņai noslēdzoties, bija izdevies savākt 1 368 177 ASV dolārus jauno uzņēmēju idejas realizācijai.
Ideja/Izaicinājumi
Lielākais izaicinājums bija veidot un vadīt kampaņu attālināti – atrodoties Latvijā, bet realizējot to ASV, un reprezentēt Latviju kā investoriem pievilcīgu valsti augsto tehnoloģiju un inovatīvo produktu jomā.
Stratēģija:
- Pirms kampaņas – Kickstarter “teaser” video, kurā norādīts tikai kampaņas sākuma datums, bet ne produkta detaļas.
- Kampaņas ievads ar plašu mediju iesaistīšanu, ar mērķi panākt sabiedrības atbalstu sociālajos tīklos.
- Stratēģisks darbs ar starptautiskajiem atslēgas medijiem vēl pirms produkta prezentēšanas.
- Fokuss uz sociālajiem tīkliem, lai sasniegtu mērķa auditoriju ātri un efektīvi.
- Atraktīvu video materiālu gatavošana un publicēšana, kā arī aktīvs darbs ar medijiem visas kampaņas garumā.
Rezultāti
- Vairāk nekā 500 publikācijas starptautiskajos medijos.
- Kampaņas mērķis tika sasniegts jau trešajā dienā.
- Piesaistīti vairāk nekā 1,3 miljoni ASV dolāru.
- Vairāk nekā 15 000 “Like” sociālajā tīklā Facebook.
- Vairāk nekā 150 000 mājaslapas skatījumu
AirDog “Kickstarter” kampaņa
– Baltic PR awards kategorijā – International communication –
Kopsavilkums
AirDog, pasaulē pirmā bezpilota lidaparāta, kas radīts īpaši ekstrēmo sporta veidu iemūžināšanai video, Kickstarter kampaņa tika sākta 2014. gada jūnijā. Galvenie PR uzdevumi bija informēt produkta mērķauditoriju par AirDog dalību Kickstarter kampaņā un izraisīt pēc iespējas plašāku rezonansi gan vietējos, gan starptautiskajos medijos. Lielākais izaicinājums bija tas, ka kampaņa bija jāīsteno otrpus okeānam – ASV.
Publicitātes kampaņa tika iesākta divas nedēļas pirms tā tika uzsākta Kickstarter platformā ar īpaši sagatavotu “teaser” video. Nākamais solis bija kontaktu dibināšana ar atslēgas medijiem un darbs pie tā, lai iepazīstinātu viņus ar AirDog produktu un informētu par viņu dalību Kickstarter. Mediju attiecību sākuma posmā sazinājāmies ar labākajiem žurnālistiem ekstrēmo sportu un tehnoloģiju medijos.
Kampaņas laikā vairāk nekā 500 plašsaziņas līdzekļi informēja sabiedrību par AirDog dalību Kickstarter. Mums izdevās sasniegt vairāk nekā 80% atslēgas mediju un kopumā šīs aktivitātes nodrošināja galvenā uzņēmuma mērķa sasniegšanu – vien pirmajās trīs kampaņas dienās tika savākti plānotie 200 000 ASV dolāru. Kopumā, kampaņai noslēdzoties, bija izdevies savākt 1 368 177 ASV dolārus jauno uzņēmēju idejas realizācijai.
Ideja/Izaicinājumi
Lielākais izaicinājums bija veidot un vadīt kampaņu attālināti – atrodoties Latvijā, bet realizējot to ASV, un reprezentēt Latviju kā investoriem pievilcīgu valsti augsto tehnoloģiju un inovatīvo produktu jomā.
Stratēģija:
- Pirms kampaņas – Kickstarter “teaser” video, kurā norādīts tikai kampaņas sākuma datums, bet ne produkta detaļas.
- Kampaņas ievads ar plašu mediju iesaistīšanu, ar mērķi panākt sabiedrības atbalstu sociālajos tīklos.
- Stratēģisks darbs ar starptautiskajiem atslēgas medijiem vēl pirms produkta prezentēšanas.
- Fokuss uz sociālajiem tīkliem, lai sasniegtu mērķa auditoriju ātri un efektīvi.
- Atraktīvu video materiālu gatavošana un publicēšana, kā arī aktīvs darbs ar medijiem visas kampaņas garumā.
Rezultāti
- Vairāk nekā 500 publikācijas starptautiskajos medijos.
- Kampaņas mērķis tika sasniegts jau trešajā dienā.
- Piesaistīti vairāk nekā 1,3 miljoni ASV dolāru.
- Vairāk nekā 15 000 “Like” sociālajā tīklā Facebook.
- Vairāk nekā 150 000 mājaslapas skatījumu
[/fusion_text]